Αρχική Εκκλησία Ι.Μ. Πειραιώς: Απαιτούμε την αποπομπή του Μόσιαλου – Ψήφισμα της μητρόπολης

Ι.Μ. Πειραιώς: Απαιτούμε την αποπομπή του Μόσιαλου – Ψήφισμα της μητρόπολης

Από antwnio

Σε ψήφισμα προχώρησε η Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς για την πρόσφατη ανάρτηση του Ηλία Μόσιαλου που χλεύαζε την Παναγία και κατόπιν διεξοδικής συζητήσεως επί του θέματος, συναποφασίστηκε η έκδοση του να υποβληθεί στην Κυβέρνηση, στα κόμματα της Βουλής και στον Τύπο.

Αναλυτικά το ανακοινωθέν:

 

Έκτακτη Ιερατική Σύναξη, τηρουμένων όλων των προβλεπομένων υγειονομικών μέτρων, πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021 στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Πειραιώς.

Μοναδικό θέμα συζήτησης ήταν ο τρόπος αντιμετώπισης της βάναυσης βλασφημίας κατά του προσώπου της Υπεραγίας Θεοτόκου από τον εκπρόσωπο της Ελλάδος στους Διεθνής Οργανισμούς για την αντιμετώπιση της πανδημίας κ.Ηλία Μόσιαλου.

Ύστερα από την τοποθέτηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ.Σεραφείμ και κατόπιν διεξοδικής συζητήσεως επί του θέματος, συναποφασίστηκε η έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος το οποίο θα υποβληθεί στην Κυβέρνηση, στα κόμματα της Βουλής και στον Τύπο.

Ακολουθεί το ψήφισμα του Ιερού κλήρου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη και Δραπετσώνας.

Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

Ιερού Κλήρου Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς,
Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας

Στόν Πειραιά σήμερα 29 Δεκεμβρίου 2021 ημέρα Τετάρτη καί ώρα 11 πρωϊνή στόν Καθεδρικό Ναό τής Παναγίας Τριάδος Πειραιώς συνήλθαμε κατόπιν προσκλήσεως τού Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς, Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ τηρουμένων τών υγιειονομικών μέτρων καί προϋποθέσεων, σέ έκτακτη ιερατική σύναξη μέ θέμα: «Αντιμετώπιση τής βαναύσου βλασφημίας κατά τού υπερτίμου καί παναχράντου Προσώπου τής Υπεραγίας Θεοτόκου καί Αειπαρθένου Μαρίας, διαπραχθείσης υπό τού Κυβερνητικού Εκπροσώπου εις τούς διεθνείς Οργανισμούς διά τήν αντιμετώπιση τής πανδημίας Καθηγητού κ. Ηλία Μόσιαλου».

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ετοποθετήθη δεόντως επί τού ανακύψαντος ζητήματος σοβαροτάτου ένεκεν τής Κυβερνητικής ιδιότητος τού κ. Μόσιαλου καί γενομένης διεξοδικής συζητήσεως εκ προσώπου καί τών Εκκλησιαστικών Συμβουλίων καί Διαχειριστικών Επιτροπών τών Ενοριών καί καθιδρυμάτων τής Ι. Μητροπόλεώς μας συναποφασίσαμε τήν έκδοση τού παρόντος ψηφίσματος, τό οποίο καί θά υποβληθεί διά τής Ι. Μητροπόλεως στήν Κυβέρνηση, στά κόμματα τής Βουλής καί στόν Τύπο.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ

Η ναύλοχος πόλη τού Πειραιά, τό πρώτο λιμάνι τής Χώρας είναι μία Παναγιοσκέπαστη πόλη, όπως επιμαρτυρούν καί αποδεικνύουν τά ιστορικώς διακριβωμένα θαύματα τής Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου καί Αειπαρθένου Μαρίας, πού καταγράφονται σέ εφημερίδες καί έντυπα τής εποχής, όπως τά παρουσιάζει ο Ελλογιμώτατος Πρόεδρος τής Φιλολογικής Στέγης Πειραιά κ. Στέφανος Μίλεσης στό πόνημά του «Τά θαύματα τής πίστεως στόν Πειραιά όπως καταγράφηκαν καί αποτυπώθηκαν από εφημερίδες καί έντυπα» εκδ. Αρχονταρίκι 2019, καί ειδικώτερα τό θαύμα τής Παναγίας «Ρόδον τό Αμάραντον» μέ τήν αποσόβηση τής θανατηφόρου πανδημίας τής ευλογιάς, όπως καταγράφεται στήν Εφημερίδα ΣΦΑΙΡΑ φ. 9/3/1896 καί τής εμφανίσεως τήν 24-25/3/1929 τής Υπεραγίας Θεοτόκου στόν κατάμεστο Ι. Ναό Ευαγγελιστρίας Πειραιώς, όπως καταγράφεται στίς Εφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στό φ. 29/3/1929 καί ΣΚΡΙΠ στό φ. 29/3/1929.

Άπειρα είναι τά θαύματα τής Υπεραγίας Θεοτόκου σέ όλο τόν χριστιανικό κόσμο τά οποία επιμαρτυρούνται καί αποδεικνύονται. Αναφέρουμε δύο μόνο εκφαντορικά θαύματα, πού γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες. Τήν εύρεση τής θαυματουργού εικόνος τής Υπεραγίας Θεοτόκου στήν νήσο τής Τήνου κατόπιν οπτασίας τής οσίας Πελαγίας, Μοναχής τού Κεχροβουνίου τό 1823, πού ενδυνάμωσε τόν αγώνα τής Εθνεγερσίας καί τούς ηρωϊκούς προμάχους του καί τήν αποτροπή εκτελέσεως από τά ναζιστικά στρατεύματα τής Γερμανικής κατοχής τών κατοίκων τού Ορχομενού Βοιωτίας κατόπιν εμφανίσεως τής Υπεραγίας Θεοτόκου τήν 8/9/1943 ενώπιον τών επελαυνόντων Γερμανών στρατιωτών, όπως οι ίδιοι έντρομοι καί έμφοβοι ωμολόγησαν, αποτρέπουσα τήν εκτέλεση τών κατοίκων.

Κατά τήν θεολογία τής Μιάς, Αγίας, Καθολικής καί Αποστολικής Εκκλησίας ο Λόγος τού Θεού Πατρός ενυπόστατος «χαρακτήρ» τής υποστάσεώς Του κατά τόν ουρανοβάμονα Παύλο «ενηνθρώπησε ίνα ημείς θεοποιηθώμεν» όπως εύστοχα θεολογεί ο Μ. Αθανάσιος.

Από άφατη αγάπη εισήλθε στό χώρο καί τόν χρόνο, ο αΐδιος καί άχρονος Θεός αναλαμβάνοντας τήν ανθρώπινη φύση ως τέλειος άνθρωπος εκτός αμαρτίας γιά νά τήν θεραπεύσει, νά τήν αγιάσει καί νά τήν θεώσει καί αυτό δέν μπορούσε νά επισυμβεί εάν ενσαρκώνετο διά τής κοινής τών ανθρώπων οδού, διότι θά κοινωνούσε διά τών γονέων του στήν πρός τήν αμαρτίαν ροπή πού είχε επιμολύνει μετά τήν πτώση, τόν άνθρωπο.

Δι αυτό καί ανεζήτησε Κεχαριτωμένο καί κεκαθαρμένο πρόσωπο γιά νά ενσαρκωθεί δι αυτού ως τέλειος Θεός καί τέλειος άνθρωπος ενωμένος στό ένα πρόσωπο τού Θεού Λόγου καί νά λυτρώσει τόν κόσμο, ως φιλάνθρωπος. Ενσαρκώθηκε λοιπόν εκ Πνεύματος Αγίου καί Μαρίας τής Αειπαρθένου, η οποία τόν συνέλαβε ανηδόνως καί τόν εγέννησε ανωδύνως. Γι αυτό η Αγία Γ΄ εν Εφέσω Οικουμενική Σύνοδος (431) εδογμάτισε ότι η Θεοτόκος ήτο αειπάρθενος πρό τού τόκου, κατά τόν τόκο καί μετά τόν τόκο.

Η βλασφημία τού κ. Μόσιαλου μέ τό δημοσιευθέν στό διαδίκτυο σκαρίφημα μέ τό οποίο διακωμωδεί τήν πίστη τού Χριστιανικού κόσμου δέν αποτελεί προοδευτισμό διότι αποδεικνύει ότι δέν σέβεται τήν πίστη τών συνανθρώπων του, δέν τιμά τήν ετερότητα, περιφρονεί τήν θρησκευτική ελευθερία τών συναθρώπων του καί τά ανθρώπινα δικαιώματα καί προβάλλει ακραίο φονταμενταλισμό καί θρησκευτικό ρατσισμό διότι προσβάλλει τό οντολογικό θεμέλιο τών εκατομμυρίων χριστιανών ανά τόν κόσμο πού είναι η εις Χριστόν πίστη ως Θεού ενσαρκωθέντος.

Ασφαλώς ο Πανάγιος Δημιουργός τής ζωής καί η υπερύμνητος Θεοτόκος καί Αειπάρθενος Μαρία δέν έχουν ανάγκη υπερασπίσεως διότι είναι η ενυπόστατος Αλήθεια καί η Ζωή καί δέν προσβάλλονται από τά κοάσματα τών δαιμόνων, πού εξέμεσε ο κ. Ηλίας Μόσιαλος.

Δοξάζονται στούς αιώνες από τά Αγγελικά τάγματα καί τούς θεωμένους Αγίους καί τά ολίγιστα δευτερόλεπτα τού ανθρωπίνου βίου τού κάθε υβριστού καί διώκτου μέσα στήν αιωνιότητα είναι απειροελάχιστες στιγμές πού σέ εμάς τούς χοϊκούς φαντάζουν σημαντικές, ενώ μπροστά μας εκτείνεται ο αβόλιστος ωκεανός τής αιωνιότητας.

Ασχημονεί ο κ. Μόσιαλος εις βάρος τής πίστεως τών συνανθρώπων του ο δήθεν προοδευτικός καί βαθύτατα φονταμενταλιστής, αλλά λησμονεί ότι «εδόθη τοίς ανθρώποις άπαξ αποθανείν καί μετά ταύτα κρίσις» στήν οποία ασφαλώς δέν πιστεύει αλλά δυστυχώς γι αυτόν καί τούς ομοίους του τήν αποδεικνύει a contrario η ύπαρξη τού πνευματικού κόσμου καί τά ψυχικά καί μεταφυσικά φαινόμενα καί τήν πιστοποιεί η άτεγκτη αλήθεια τού Πνευματικού Νόμου. Άλλωστε στό Σύμπαν επικρατεί σκέψις, νομοτέλεια καί σκοπιμότης πού ανάγουν στόν Αιώνιο καί Άφθιτο Δημιουργό.

Ο κ. Ηλίας Μόσιαλος σέ τηλεοπτική του εμφάνιση στόν τηλεοπτικό δίαυλο ΣΚΑΙ δήλωσε ότι διάγει σέ μία χώρα πού επικρατεί ο ορθολογισμός, αλλά η βλάσφημη προσέγγιση του αποτελεί τήν επιτομή τού ανορθολογισμού διότι εάν ο Θεός πράγματι εισήλθε στήν ιστορία όπως πιστεύει η Εκκλησία γιά νά απολυτρώσει τόν άνθρωπο καί όπως αποδεικνύουν τά άπειρα θαύματα τής πίστεως επί 2000 τώρα χρόνια καί οι θεωμένοι δι Αυτού Άγιοι τών οποίων τά αδιαλώβητα σκηνώματα επί 100ετίες υπερβαίνουν δι Αγίου Πνεύματος, τήν κυτταρική σήψη καί φθορά δέν θά ακολουθούσε τήν εφάμαρτη κοινή οδό τών ανθρώπων όπου κυριαρχεί τό ζεύγος ηδονής-οδύνης αλλά τήν δι Αειπαρθένου γέννηση, τήν οποία απήλλαξε τής πρός αμαρτίαν ροπής διά τής επελεύσεως καί επιδημίας τού Παναγίου Πνεύματος.

Εάν όμως όπως πρόδηλα πιστεύει ο κ. Μόσιαλος δέν ήταν Θεός ο γεννηθείς, τότε αυτός ο «μεγαλοφυής» γιατί ασχολείται μέ κάποιον ανύπαρκτο. Γιατί δέν ασχολείται λ.χ. μέ τόν Δία ή τόν Βάαλ, μέ τόν πιθηκόμορφο Χανουμάν ή τόν ελεφαντόμορφο Γκανόσα; Τήν ίδια στιγμή μέσα στήν πρόδηλη αγνωσία του ο κ. Μόσιαλος προσβάλλει καί τήν θρησκεία τού Ισλάμ διότι τό υπερύμνητο πρόσωπο τής Υπεραγίας Θεοτόκου, εξιδιασμένως τιμάται ως Αειπάρθενος σέ πολλά εδάφια τού Κορανίου.

Σέ δέκα τρία κεφάλαια αναφέρεται η Υπεραγία Θεοτόκος Μαρία μέ εξόχως τιμητικόν τρόπον σάν άσπιλος παρθένος στήν σούραν (Οι Προφήται 21:91), «εις δέ τήν Άσπιλον Παρθένον ενεφυσήσαμεν τό Πνεύμα ημών», σάν ενάρετος μήτηρ τού Ιησού στήν σούραν (Η Τράπεζα 5:79) «η δέ μήτηρ αυτού (Μεσσίου) ήτο ενάρετος» σάν Αγνή πάσης κηλίδος μεταξύ όλων τών γυναικών, στήν σούρα (Ο οίκος Εμράν 3:37) «Καί είπεν ο άγγελος Μαριάμ ο Κύριος σου εξέλεξέ σε καί ετήρησέ σε αγνήν πάσης κηλίδος μεταξύ όλων τών γυναικών». Αυτό μάλλον τό αγνοεί ο «παντογνώστης» κ. Μόσιαλος. Ευχόμεθα ειλικρινώς, να μήν το αντιληφθούν οι ομοιοπαθείς πρός αυτόν φονταμεταλιστές τού Ισλάμ

Τό τραγικό τής υποθέσεως τής συγκεκριμένης βλασφημίας έγκειται στό γεγονός ότι ο συγκεκριμένος κ. Μόσιαλος, ως καθηγητής πολιτικής τής Υγείας, διδάσκων σέ Οικονομικό Πανεπιστήμιο, δίδει ιατρικές συμβουλές γιά τήν πανδημία (!!!) δέν είναι ένας ιδιώτης μέ τόν οποίον διαφορετικά θά ασχολούμεθα, αλλά κατ επιλογήν τού Πρωθυπουργού τής Χώρας εκπρόσωπος τής Ελλάδος στούς διεθνείς Οργανισμούς Υγείας γιά τήν αντιμετώπιση τής πανδημίας καί ενταύθα εγείρεται τό ζήτημα τής προσβολής τού ισχύοντος Συντάγματος διά τού ευτελισμού τής αναγνωριζομένης συνταγματικώς επικρατούσης θρησκείας στό άρθρο 3 καί τής προσβολής τής θρησκευτικής ελευθερίας τού άρθρου 13 από κρατικό λειτουργό τής Κυβέρνησης.

Η επικρατούσα θρησκεία συνταγματικώς αναγνωριζομένη καί μέ τό κανονιστικό καί διαπιστωτικό περιεχόμενο τού άρθρου 3 τού Συντάγματος αποτελεί ταυτοτικό καί συστατικό στοιχείο τού Έθνους, όπως καταδεικνύεται από τίς διατάξεις τού άρθρου 16 καί επομένως ο κ. Μόσιαλος έχοντας τήν ιδιότητα τού εκπροσώπου τής Χώρας καί τού κρατικού λειτουργού προσέβαλε βάναυσα τό ισχύον Σύνταγμα καί κατά ταύτα μετέφερε τήν προσωπική του ευθύνη στό επιλέξαντα αυτόν κ. Πρωθυπουργό, ο οποίος όφειλε ήδη αναλαμβάνων τήν πολιτική ευθύνη τής εσφαλμένης επιλογής του καί κηδόμενος τού Συντάγματος τής Χώρας, νά τόν έχει αποπέμψει, αλλά δυστυχώς διά τού Κυβερνητικού εκπροσώπου τόν εκάλυψε μέ φαιδρά αιτιολογία.

Εάν είχε υβριστεί από τόν κ. Μόσιαλο ο Ιουδαϊσμός ή ευθέως τό Ισλάμ διότι εκ τής αγνωσίας του εξύβρισε καί τό Ισλάμ διά τής βλασφημίας του, είμεθα θέβαιοι ότι θά είχε ήδη αποπεμφθεί από τής δημοσίας θέσεώς του καί εκ τής πανεπιστημιακής του έδρας, καί ο Παγκόσμιος Ιουδαϊσμός θά τόν είχε ήδη προγράψει. Εάν ο κ. Μόσιαλος έχει τήν τόλμη λοιπόν, ως ορθολογιστής όπως δηλώνει, νά προβεί σέ μία ανάλογη πρόκληση εις βάρος τού Ιουδαϊσμού ή τού Ισλάμ ή νά δηλώσει ότι κατά τήν γνώμη του οι θρησκευτικές αυτές παραδοχές είναι η επιτομή τού ορθολογισμού. Αναμένομε.

Τό θέμα πέραν τών ανωτέρω όπως εύστοχα δήλωσε ο Υπουργός κ. Άδωνις Γεωργιάδης έχει καί εξαιρέτως πρακτικό αντίκτυπο στήν προσπάθεια τής Κυβέρνησης νά προωθήσει τόν εμβολιασμό κατά τής πανδημίας διότι ο κ. Μόσιαλος πλέον γιά όλους τούς Ορθοδόξους πολίτες τής Ελλάδος, ως αμεταμέλητος καί εμμονικός υβριστής τής Θεοτόκου, προκαλεί αποτροπιασμό καί δέν μπορεί νά συμβουλεύει κατά τής πανδημίας καί επομένως η μή αντικατάστασή του αποδεικνύει ότι η Κυβέρνηση υπονομεύει η ίδια τήν προσπάθειά της.

Διαμαρτυρόμεθα διά τήν κατ εντολή τού Πρωθυπουργού κάλυψη τού υβριστού από τόν Κυβερνητικό εκπρόσωπο κ. Οικονόμου μέ τήν νομική αστειότητα τού δήθεν διαχωρισμού δημοσίου καί ιδιωτικού βίου τών κυβερνητικών οργάνων καί δηλώνομε ότι δέν θά λησμονήσουμε αυτή τήν πρόκληση εις βάρος τής Αμωμήτου ημών Πίστεως.

Ο κ. Μόσιαλος διά τής βλασφημίας του διεκήρυξε τήν αθεΐα του καί κατά συνέπεια «αφόρισε» τόν εαυτό του τής Εκκλησίας τού Χριστού, υβρίσας τό Πνεύμα τό Άγιο. Διακηρύσσομε στεντορία τή φωνή τόν λόγο τού Αποστόλου τών Εθνών Θείου Παύλου, δι αυτόν καί διά τόν έτερο πού επανέλαβε τίς χυδαιότητες τού Ταλμούδ στό κυκλοφορηθέν πρόσφατα αισχρό πόνημά του «εί τις ου φιλεί τόν Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα, μαράν αθά» (Α΄Κορ. 16,22). Στήν ομοειδή βλασφημία ιδιώτου πού κυκλοφορεί κατ αυτάς ένα χυδαίου περιεχομένου πόνημα δήθεν μυθιστορηματικού χαρακτήρος, μέ τίς σχετικές βλασφημίες τού Ταλμούδ τού Ιουδαϊσμού πού εσταύρωσε από μίσος τόν Κύριο καί τόν ανασταυρώνει έκτοτε δέν θά τού κάνομε αρνητική διαφήμιση πού ίσως επιδιώκει, δηλώνουμε όμως ότι είναι εχθρός τού Χριστού καί εχθρός τής Πίστεως, μέ ότι αυτό αιωνίως συνεπάγεται.

Διαμαρτυρόμεθα γιά τήν ερώτηση πού κατέθεσε στήν Επιτροπή τής Ευρωπαϊκής Ενώσεως ο ευρωβουλευτής τού ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία κ. Στέλιος Κούλογλου υπερασπιζόμενος τή βλασφημία τού κ. Μόσιαλου καί εξισώνοντας τήν φραστική καταδίκη αυτής μέ τήν εκστρατεία φανατικών ισλαμιστών στά γνωστά σατυρικά σκίτσα τού Γαλλικού περιοδικού Charlie Hebdo αντιστρέφοντας πλήρως τήν πραγματικότητα καί εμφανίζοντας τόν «θύτη» κ. Μόσιαλο ως δήθεν «θύμα» ισχυριζόμενος ότι η ανάρτησή του ήταν «ένα ανώδυνο σατυρικό σκίτσο μέ στόχο τήν ενίσχυση τού εμβολιασμού». Ενεφάνισε τήν σύννομη αντίδραση στήν βλασφημία τού κ. Μόσιαλου ως δήθεν παραβίαση τής θρησκευτικής ελευθερίας στήν Ελλάδα!!!

Κατόπιν αυτών εμείς οι Κληρικοί τής Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, ως ταπεινοί θεράποντες τού Εκκλησιαστικού Σώματος καί εκ προσώπου τών Εκκλησιαστικών Συμβουλίων καί τών Διαχειριστικών Επιτροπών τής Μητροπόλεώς μας έχοντας τήν πνευματική ευθύνη τής διακονίας τού λαού τού Θεού,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

Τήν αποπομπή τού κ. Η. Μόσιαλου από τήν εκπροσώπηση τής Χώρας μας στούς διεθνείς Οργανισμούς διότι δέν εκφράζει τόν Ορθόδοξο λαό μας η παρουσία του στά διεθνή φόρα.

Διατελούμε εν προσευχή πρός τόν Κύριο ημών Ιησού Χριστό, τόν δι ημάς σαρκωθέντα Κύριό μας καί τήν Υπερύμνητη Μητέρα Του καί καλούμε τόν πιστό λαό τού Θεού σέ έμπρακτη μετάνοια γιά τήν κατάπαυση τής πανδημίας στήν πατρίδα μας καί σέ ολόκληρη τήν ανθρωπότητα.

Τό παρόν ψήφισμα αναγνώστηκε καί εγκρίθηκε από τήν Σύναξή μας.

Ακολουθούν οι υπογραφές τών συμμετεχόντων κληρικών.

      

Πηγή vimaorthodoxias.gr

Διαβάστε επίσης